tisdag 27 april 2010

Vi är hemma hos Bertilsson-Jerrängs igen



Japp. Nu bor vi hos familjen B-J igen. Jag trivs här. Det är alltid så trevligt här. I alla fall nu när de fått lite ordning på torpet. Nu börjar ju det se ut som min lilla etta jag hade innan jag flyttade till vita huset. Nog för att det är mera plats här men jag tror att jag nog tycker att min etta var liksom lite mer hemtrevlig. Lite mer ombonad liksom.

Denna dag har inte alls varit trevlig. Mamma och jag gick till en tant som stack mig i benet. 2 ggr dessutom. Jag blev ledsen och mamma med. Det var inge kul alls. Det var roligare innan sticken när jag låg och kollade på alla grejjor i taket. Sen låg jag på vågen och den visade fina 5,3 kg och jag var 58 cm lång. Alldeles som det ska vara för en sån liten dam som jag.

Brorsan då?? Jo han busar, sover, skrattar, skriker, leker, bajsar, spelar bilspel och avgudar mig. Ja det gör han faktiskt.

Ganska bra att vara lillasyster va??? Eller hur morsan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar