torsdag 15 april 2010

Vi bor hos mormor


Nu har vi bott hos mormor i 10 dagar. Det passar oss bra nu när snickargubbarna fixar för fullt hemma. Neo längtar nog lite efter kompisarna på dagis och jag längtar efter koa men de finns ju kvar när vi kommer hem till vita huset!

Vi har hängt hos gammelmormor några dagar och bara latat oss. Solat i trädgården, spelat krocket och krattat lite löv. Det passar oss också bra men vi har motionerat dit varje dag så mamma får röra på fläsket.

Pappa kom hit i lördags och åker hem innan oss på söndag. Det blir lite tråkigt men mamma säger att vi ska åka till en annan bebis som precis gjort sin resa ut i verkligheten så det blir nog skoj. Mamma säger att han har snopp precis som brorsan och pappa. En såndär man kissar med.

I morgon ska vi åka gröna bilen till Stockholm. Där bor mammas brorsa men han har jag inte träffat ännu. Jag tror jag kommer att gilla det med. Jag är ju ganska anpassningsbar av mig än så länge men sen får de banne mig göra lite som jag tycker är kul med!

Neo har fått en ny cykel. En med eldsflammor på. Han vill hellre ha en glittercykel säger han. Tills vidare så sparkar han på sin sparkcykel. Det ser skoj ut tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar