tisdag 13 april 2010

Jag fyller 1 månad

Imorgon firar jag min 1-månadsdag. Tror jag ska se till att det blir flagga och prinsesstårta på Björlandavägen då. Tänk vad överraskade de skulle bli om jag fixade allt det själv!

Igår var jag på viktväktarna. Ja man kan tro det för mamma väger sig för att kolla om hon går ner medans hon vill att jag ska lägga på mig och gå upp i vikt. Konstigt de där. När man är lten ska man äta så man blir stor och stark men när man är stor som mamma äter man inte för att bli stor och stark utan att för bli smal och snygg. Konstigt det där. Ja menar hon har ju redan varit tjock i nästan 9 månader då är det väl lika bra att fortsätta eller??

Nu väger jag 4kg och är 52 lång. Alltså börjar jag komma upp till matchvikten av de andra i samma ålder som mig. Nu behöver jag inte oroa mig för att gå en match i flugvikt i alla fall.

För övrigt så är jag snorig. Jag såg att brorsan hade snor förra veckan och nu har jag det. Jäkligt irriterande att behöva andas genom munnen hela tiden!

Nu är jag hungrig som fan så nu ska jag skrika på morsan lite för pappa är ju inte att lita på vad gäller den delen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar