torsdag 22 april 2010

Idoler




Jag har en del idoler. Mamma säger att det kallas så när man liksom gillar någon extra mycket. Förutom mamma, pappa och Wildah så har jag 3 favoriter till. Jag blir liksom glad när jag ser och hör dem. Någon dag kanske jag också blir idol. Det är coolt tror jag.

Förresten är jag lite sugen på att bli gurkodlare. Gammelmormor har ett växthus där det brukar växa gurka. Det är coolt. Man kan bara gå och ta gurka när man vill.
Jag ska ju bli präst också. Och busschaufför. Och ha en restaurang. Precis som Halvan. Han är en riktig mångsysslare. Sånt gillar jag. Mammas kompis Ulle känner honom. De körde ambulans ihop en gång.´

Idag åker vi hem till vita huset. Det blir spännande.

Låt mig presentera mina idoler:

Michael Jackson, Neo från melodifestivalen och mammas kusin Totte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar