tisdag 13 april 2010

Neo is the man!

Japp! Jag hejar på Neo. Han är bäst i hela melodifestivalen fast tyvärr somnade jag innan han skulle sjunga i lördags. Morsan var inte sen med att ta en bild på mig.

Jag ska få mormors gamla kamera sen kan jag fota mamma och pappa när de sover får vi se hur snygga de är...

Apropå snygg. Mamma och jag pratade lite om huruvida man skulle sova i kavaj eller inte.
Jag tycker ju att man kan vara snygg även när man sover så häromnatten sova jag i badshorts, svampBobtröjan och svart kavaj. Mamma tyckte väl inte det var helt ok att sova i kavaj men se så snygg jag var när jag vaknade sen då!

Annars händer det inte mycket. Wildah mest äter och bajjar när hon inte sover. Jag har försökt att leka med henne men hon är inte så sugen på det ännu.

Mamma, jag och Wildah brukar ta bussen till eller ifrån dagis. Nr 25. En gång åkte vi nr 33 men det var ingen bra buss för den glömde stanna vid våran hållplats så vi fick kliva av vid nästa. 31:an kan man åka också fast den har inget dragspel. Det har inte jag heller. Om jag önskar mig det har jag nästan alla instrument så jag kan starta en orkester. Mamma har ett dragspel på magen. Pappa med fast han tror att han har rutor. Konstigt det där...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar