tisdag 13 april 2010

Min bror Neo del 2

Han gillar mig! Varje dag vill han att vi ska ligga och gosa brevid varann. Jag tycker det är mysigt.
När jag låg i magen hade jag lite kontakt med andra bebisar i andra magar och de sa att de också hade hört att de skulle en syrra eller en brorsa som ville gosa så man kan säga att vi har förberett oss länge.
Ibland är det en sak till med när vi ska gosa. Giraffen. Japp. En stor sak som han släpar med sig överallt. Ibland en röd buss. Ibland är han tomte också. Faktiskt ganska ofta. Tomten kommer till jul har jag hört så jag kan för all värld inte förstå varför han är tomte nu!

Snart ska vi åka gröna bilen till Nyköping. Där har jag aldrig varit men jag tror att det är trevligt i alla fall säger Neo det.

Jag förväntar mig uppassning dygnet runt där precis som jag har här hemma. Det har pappa med fast det vet han nog inte om...

Jag börjar bli stor tjej nu och orkar nästan hålla uppe huvudet när jag ligger på mage och det är ju bra även fast jag vet att mamma vill att jag ska vara en liten karamell väldigt länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar