tisdag 13 april 2010

Tiden går för fort!!

Tiden rusar iväg och snart fyller jag 1 månad. Inte för att jag vet vad det betyder men det är säkert bra. Kanske jag får en flagga på bordet för det hade mormor när hon var här och fyllde år.

Busbrorsan är på dagis. Jag vet att det är ett ställe med andra barn men vad de gör där vet jag inte. Kanske mest äter tårta. Jag äter också men inte tårta. Mammas mjölk mest. Det smakar gott faktiskt.
Pappa kallar mig för mjölkvampyr. Undrar varför??

Snart har jag nog ätit upp mig till 4 kg-strecket. Det är ju bra i så fall men mamma vill nog helst att jag ska vara liten och pyttig länge till.
Pyttig är väl mest pannan som Neo äter jämt eller??

Bilden bredvid är när vi åkte skridskor. Jag förstod att mamma skulle vara en hejare på att åka men att pappa skulle vara en ballerina trodde jag nog inte...

Neo klarade sig hyfsat han med men han får nog träna lite till tror jag.

Tjo hej från mig. Nästa gång får Neo skriva lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar