måndag 7 juni 2010

Jag är dopad



Nu är jag dopad.
I lördags var jag och träffa prästen. Han tvätta håret på mig utan schampo. Det var kul. Sen hissade han upp mig i luften och prata om någon gubbe uppe bland molnen. Då garvade jag. Hur kul hade det inte varit om jag hade råkat att kräkas på honom just då??

Alla sjöng också. Inte "Imse vimse" eller mammas Wildis sång. Det var synd. Morbror A sjöng inte för han bläddrade fel i den röda boken.
Efter det var det kalas på korv och smårgåstårta. Jag slurpa lite mjölk sen sov jag hos tant Eva-Lena. Hon gillar mig.

Mamma och pappa öppnade paket till mig. Jag har kollat lite på dem och eftersom jag fick många väskor är det säkert så att jag kommer bli en berest dam.

I söndags åkte vi hem till vita huset igen. Det var trevligt det med fast det här med att åka bil och vara vaken vete tusan hur kul det är egentligen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar