måndag 17 maj 2010

Undra sa flundra





när våren kommer på riktigt till vita huset?? Mamma visade mig bigaråträdet förut och det var jättefint nu. Vita blommor precis som vita huset, snön, vaniljglass och pappas nya cykel.

Mormor och morfar har varit här hela helgen och vi har fejjat och donat en massa. Jag har också hjälpt till. När mamma och morfar fixade utemöblerna lekte tittade jag på och lekte GARBO. Garbo kan vara två saker. Antingen en pizza som finns på ett ställe i Strömstad eller en gammal kändis. Eller snyggjag i min nya sommarhatt.

Pappa cyklar mycket på sin nya cykel nu. Han cyklar snabbare än mamma. Han fick ett par jättefula cykelbyxor av farfar att ha på sig så att han inte får ont i rumpan. Farfar har allt man behöver säger pappa.

Jag får också ont i rumpan när jag sitter för mycket. Jag har typ inte suttit sen jag föddes utan gillar att stå. Mamma säger att jag är en ståbebis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar