tisdag 28 december 2010

Ingen rädder för tomten här...





Näe var för ska man vara rädd för han?? Han brydde jag mig egentligen inte så mycket om. Mest om paketen men inte av innehållet utan om pappret. Det var ett himla tjat att jag skulle sitta i tomtens knä så att alla fick ta ett kort så det var väl bäst att ställa upp på det!
Brorsan däremot satt som ett ljus(som alla uttryckte det) brevid tomten och hjälpte honom att dela paketen.
Vad fick jag då?? Några dockor, lite kläder, en bok och lite gosedjur. Och en gående gris som är livsfarlig så den hälsar jag bara på ibland!!

Neo fick en del med. Kläder, lego, böcker, trummor och lite bilar. Alldeles lagom med klappar tyckte mamma och pappa.

Alla åt massor med julmat. Jag med. Mest köttbullar och prinskorvar. Häromdagen snodde jag till mig en singoallakaka. Den var god.

Lägger in lite bilder så kan ni kolla lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar