lördag 1 januari 2011

Sammanfattar 2010

Ja då har ett år till gott. Jag fick en lillasyrra och inget blev längre som det var innan. Wildis min bästa lillasyster i världen! Och jag blev den bästaste storsbrorsan med!
Desto mindre kul var att min bästa gammelmormor numera inte bor kvar i sitt hus utan under gräset på kyrkogården. Mamma säger att hon nog är i himlen men jag hävdar bestämt att hon nog bor under gräset nu. Sorgligt i alla fall för jag tänker på henne ofta. Det är bra säger mamma för då glömmer man inte. Í sommar ska jag nog göra goda gurkor som bara gammelmormor kunde. Det tror jag hon skulle gilla!

Jag har blivit 5 år med under året och också börjat på simskola. Till våren nu hoppas jag på fotbollsskola med!

Mycket snö har det varit och är nu med. Jag gillar det ibland men längtar till sommaren då jag kan cykla, åka båten och åka till syd-långö igen!

Jag har fått min första kusin med. En liten fis som vi inte har träffat ännu men när vi ses ska jag krama henne.

Snart fyller syrran 1 och i sommar blir jag 6. Det är inte klokt vad tiden går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar