måndag 20 december 2010

"Tjo vad det var livat i vita huset igår.."

Kan man lugnt säga. Jag var alldeles slut när alla kompisar och deras mammor och pappor hade gått hem. Brorsan med för han sov ganska tidigt igår men KUL var det i alla fall!
Det var massor med småfisar jag kunde fisa lite med men jag gillade även att hoppa runt från famn till famn hos alla mammor och pappor. Mamma Mia hade ett jättefint halsband jag kikade lite på ett dessutom ett långt hår att dra i. Det var kul!

Min mamma som är världens bästaste hade bakat massa gott. Jag åt lite lussekatt och är glad över att den inte sa mjau för pappa säger att katter gör det. Tur att denna var en snäll sak.

Jag är snorig med. Som vanligt. Jag går massor också. Nästan hela tiden. Fast det går ju fortare att krypa såklart så om jag har riktigt bråttom så tar jag det säkraste färdsättet.

Snart är det jul. Då kommer tomten säger Neo. Jag tror inte att jag kommer att gilla honom faktiskt men man måste ju inte tycka om allt och alla. Mamma tycker tex inte om pappas fislukt och Neo säger blä till maten ibland.

Massor med snö ute också. Jag gillar sådär att åka pulka. Kan väl vara kul men näe min vagn är bäst.

Vi har en julgran på våran baksida. Den säger pappa att vi ska ha inomhus. Lite konstigt tycker jag men det är väl en slags blomma det med. Mamma gillar ju blommor så pappa gör nog mamma glad då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar