söndag 3 oktober 2010

Ulla Red

Nu har Ulla ridigt igen. Japp. Vi rattade gröna bilen dit i fredags efter pappa slutat att jobba för pappa ville kolla fiskegrejer. Det ville nog de andra 3-4000 som var därinne samtidigt med. Pappa suckade och stönade hela tiden så det blev inget handlat. Jag shoppade inget alls. Inte mamma heller. Neo shoppade en tomtedräkt och tomtestrumpor. Jo förresten så köpte jag 3 st bollar i roliga färger. Det är kul när de rullar.

Våran båt står utanför huset. Nu ska den flytta in i garaget under vintern. Jag hoppas den kommer trivas där. Jag ska försöka att göra det så hemtrevligt som möjligt för den. Kanske vi kan ta en krok ihop då och då. Eller lite vatten. Vi får se vad jag bjuder på.

Annars är jag snorig. Igen. Börjar bli ganska tröttsamt men jag är lika glad för det. Sover lite illa bara men det går väl över.

4 kommentarer:

  1. Hej på er!
    Det känns som vi ses flera gånger i månaden när jag följer bloggen.

    Hälsningar, Mia

    SvaraRadera
  2. Vilken av alla Mior??

    SvaraRadera
  3. Det är du själv som svarat...haha nej då det är den bästa Mia som bor i Kungälv.

    Hälsningar, Mia

    SvaraRadera
  4. Aha......... Vart lite fundersam eftersom du skrev hälsningar Mia och inte kraaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera