tisdag 12 oktober 2010

Vi har haft besök




Japp. Hela helgen har familjen från landet varit hos oss. Det var roligt. Jag lekte mest med Luddis. Han är söt. Han har en napp. Det har inte jag men mamma hade några sparade från när jag var bebis ifall jag skulle vilja ha en någon gång och eftersom jag inte fick låna Luddes så knaprade jag lite på en morsan hade. Vad man nu ska med en sån till??

Neo lekte bara med Erik och Jonis. Erik är stor kille och går i skolan. Jonis är 3. Större än mig. De fick lördagsgodis. Jag fick rån och majskrokar. Det duger det med. Vi var ute och lekte med alla äpplen med. Det var kul.

Jag är snorig igen. Det är mindre kul. Mer kul är att jag kan forma 2 st riktiga ord: Mamma och pappa. Inte mam-mam eller papp-papp utan på riktigt. Mer kul.

När jag nyser flyger det snor överallt. Mindre kul. Mer kul när mamma torkar bort det.

Nu ska vi ta vagnen/cykeln till Neos dagis. Sen blir det simskola. Mindre kul för mig. Mer för Neo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar