torsdag 28 oktober 2010

Vad har hänt sen sist??

Neo har badat med kläderna på igen och fick med sig ett märke hem denna gång. Det var en blå livboj för att man lärt sig badvett och för att man flytit med kläderna på. Är det svårt eller?? Verkar lätt enkelt om man får säga så.

Morfar kom med tåget. Sen sova han i källaren. Sen på hotell med sitt jobb. Jag har också bott på hotell men mamma sa att detta var ett annat hotell. Jaha. Jag som trodde det var BB-hotellet. Synd. Annars kunde vi diskuterat maten på stället.

Jag kan klappa händerna. Fort fort och ofta. Hela tiden typ. Det är kul. Fast ibland prickar jag skeden när jag äter. Då skvätter det över hela huset. Inte lika kul tycker mamma. Jag skrattar mest.

Jag släpper taget mest hela tiden. Ibland står jag med en boll i handen och kollar på den. Fast jag går inte ännu. Näe det får vänta ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar