söndag 25 juli 2010

En 5-åring is in da house!




I går fyllde brorsan 5 år. Inte för att jag fattar så mycket av det men paket fick han och sjöng gjorde de med. På morgonen fick han en gurktårta med 5 ljus. Paket med en lyftkran, spårvagn och lite kläder. Det var jättebra paket tycker mamma. Under dagen kom det en studsmatta med. Den gillade han med. Man hoppar i den och studsar högt. Sen åt alla jordgubbstårta. Jag fick käk av morsan + en puff.

Jag lovade ju att berätta var jag var när brorsan gjorde sin resa och det har jag tagit reda på nu.
Håll i hatten för detta kan låta konstigt men halva jag var hos pappa och halva hos mamma. Jag vann ju ingen simtävling den gången brorsan vann och det var väl tur för då hade vi fått dela på morsans 1:a i magen och det hade nog blivit jävligt trångt så det var nog bra att jag väntade några år innan jag skulle få mitt genombrott och vinna tävlingen nr 1!

Själv kryper jag numera mer än jag ålar. Grym är jag. Inte ens 6 mån gammal. Det är ju inte klokt så bra jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar