fredag 16 juli 2010

Vi har varit i Nyköping




Nu har vi varit på den soliga Sverigesidan ett par dagar och haft det ganska trevligt. Först åkte vi till killarna Lord och deras mamma och pappa i Eskilstuna. Det var skoj. Wildis lekte med Ludde, mamma med Anna, pappa med Jens och jag med Erik och Jonis.

Vi var hos gammelmormor Britt ganska mycket. Hon ska flytta från sitt hus till en lägenhet så vi grejjade lite. Jag tog hand om gurkhuset. Dessutom träffade jag en kompis på gatan. Hon hette Leila och var 4 som jag fast jag snart fyller 5. Det är bara 8 dagar kvar idag.

Några dagar var vi och badade med. Jag badade massor och Wildis lite. Mammas kusin Tilda var med oss också. Det var kul.

Igår kom vi hem till vita huset. Det stod kvar som vanligt. Idag var det soligt i Götaborg. -"Kors i taket" sa mamma. Vi åkte ut med båten och hittade en jättebra strand där jag kunde åka runt på min krokodil.

När jag fyller år blir det nog en grön prinsesstårta som vanligt. Det är ju dumt att bjuda på något annat. Jag har önskat mig en spårvagn. Jag kanske blir spårvagnsförare istället för präst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar