måndag 5 juli 2010

Jag må mig leeeeeevvvvaaaa!!


Japp. Stora tjejen nu! 5 månader idag! Kanske morsan lyxar till det med lite grädde framåt dagen. Tycker hon varit lite lat nu senaste veckan så det har mest blivit vanlig hederlig mjölk! Kanske jag får något paket?? Eller kort av mormor i brevlådan??
Jag blir fortfarande lite arg över att jag inte kan ta mig fram så fort som jag kan men det kommer väl. Gunga på alla 4 kan väl der flesta va??

I lördags var jag och mamma på möhippa. Det var skoj. Alla var snälla mot mig och lekte med mig. Vi var i strömstad men inte på Syd-långö. Det tyckte mamma var konstigt. Jag med.

Pappa och Neo lekte med Edvin och Alva. Alva och Neo sjöng Syd-långösången.

I veckan ska vi åka till mormor och morfar i Nyköping. Bil igen alltså... Så kul är det faktiskt inte när man måste sitta still!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar