måndag 16 augusti 2010

Äntligen dagis igen!



Japp. Så är det. Nu har jag börjat dagis igen! Det var så kul att träffa alla kompisar igen! Klart det är mysigt hemma med mamma och Wildis med men va tusan. Hur kul är det att hänga med morsan och en lillasyrra på ett halvt år??

Igår hade jag kalas för några kompisar från dagis. Först åt vi pannkakor. Sen lekte vi. Sen åt vi glass och sen hade pappa gjort skattkartor åt oss. Efter lite klurande hittade vi varsin påse med lite gotte i.

Imorgon ska jag nog ta eldcykeln till dagis. Den är snabb. Bäst är när det har regnat för då kan jag swischa igen pölarna så det skvätter överallt. Det är coolt.

Wildah är överallt säger mamma. Hon ställer sig mer och mer så snart kanske vi behöver en hjälm till henne. Jag kan ju låna ut min gamla cykelhjälm men vi ska nog ha en annan hörde jag. Dessutom äter hon med hela hon. Mamma och pappa är överens om att jag hade bättre bordsskick i den åldern.

Jag har fått en Michael Jackson hatt med. Den är cool. Den har jag på mig nästan jämt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar