måndag 21 februari 2011

Vi tog gröna bilen till Strömstad

I lördags när vi vaknade sa mamma att vi skulle åka till Strömstad. Jag har varit där förut men har glömt bort hur det ser ut eftersom jag var så liten när jag var där. Nu när jag är stor tjej kommer jag ju ihåg allt mycket lättare. Vi träffade Edvin och Alva och lekte i deras rum. De hade många fina saker. Jag fick låna en fin vagn och en docka av Alva. Det var snällt.
Sen tog vi promenad och träffade på den här bekantskapen!

Mamma berättade vem det var och jag hade ju på känn att vi hade träffats förr. Han var nog inne på lite lagning tror jag.





På kvällen åkte vi hem till vita huset och kollade på sångtävlingen men denna gång såg jag inte mamma på tv och det var ju tur för annars kan man ju undra vem jag låg och tuttade på???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar