tisdag 1 februari 2011

Vi har åkit flygplan

Vi gick upp mitt i natta precis när jag nästan somnat om och tog gröna bilen till flygplatsen. Neo berättade allt för mig så jag var väl förberedd. Väl upp i luften var det som att gå hemma förutom alla människor och att jag inte hade alla mina leksaker med mig.
När vi kom fram åkte vi till hotellet. Dock inte BB hotellet som jag trodde men det var ok ändå.
Vi hade inte så mycket sol så vi kunde inte bada så mycket vilket var lite tråkigt men Neo köpte krokodilen i bilen och flöt omkring lite i poolen i alla fall.

Nu är vi hemma i regnet igen och på lördag fyller jag 1 år!!!



1 kommentar:

  1. Oh va gott och komma bort i alla fall.
    Investera lite i familjen är inte fel.
    Andreas kommer att höra av sig och vill
    gå på Trassel med Bertil och Neo. Han tänkte
    ta lite biomys. du kan ju förvarna honom...han tänkte ju ta med sig Anton också då...hihi...

    Hälsningar, kungälv

    SvaraRadera