fredag 14 januari 2011

Kräk

Urk och kräk. Morsan och jag har spytt. Massor. Inget vidare faktiskt men nu mår vi bra igen. Pappa och Wildis har klarat sig hitills. Jag var jätteduktig och kräktes i en orange hink. Mamma i toastolen. Även fast jag var så duktig så har mamma tvättat massor. Jag somnade ju mellan alla spyor och hann inte pricka hinken direkt då när jag vaknade. Mamma knaprade knäckebröd och jag käkade lite fil med flingor sen. Det gjorde susen för nu mår jag bra!

Igår var jag på utskrivning från BVC. Nu ska jag inte gå dit mera. Jag fick spruta med och eftersom jag inte sa ett pip fick jag ta 2 saker från burken. Det blev en tatuering och en sak som klättrar på väggen. Sen fick jag hoppa på ett ben och räkna till 10. Rita en gubbe och skriva mitt namn. Ha lapp för ögat och läsa alla bokstäver på nedersta raden och gå balansgång! Allt detta var ju nemas problemas för mig!

Wildis var också med. Nu väger hon 8,4 och är 74 lång. Nästa gång ska hon också få en spruta. Jag tror hon kommer skrika då.

Nu är det inte länge kvar innan vi åker till teneriffa!! Jag ska bada och äta massor med glass. Då blir det mys varje dag!

Ja just det ja. Vi har fått en ny bebiskompis med. Dexter har fått en lillasyster!

Hej hopp från världens bästa Neo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar