tisdag 7 september 2010

Bröllop igen




Nu har jag varit på bröllop igen. Denna gången visste jag precis hur jag skulle sköta mig plus att jag såklart kände mig mer hemma på detta ställe. Vi var nämligen på syd-långö på bröllop. Det var jättekul. Tant Lotta och farbror Jörgen gifte sig. Lotta hade en jättefin prinsessklänning på sig. Sen åt man mat och tårta. Jag lekte lite med Isak, käkade lite och sen slafade jag. Mamma var lite ledsen. Det var nog för att vi inte skulle åka till syd-långö på länge nu. Jag längtar redan dit.

Brorsan var hemma med mormor. Hon kom med tåget och har sovit i källaren ett par dagar. Brorsan visste inte att vi var på långö och det var nog tur för han hade ju också velat åka med då.

Idag ska vi med brorsis på simkola. JAg tror det betyder att man ska simma på en skola men jag vet inte.

Jag har varit sjuk med. Tredagarsfeber säger mamma men vad vet jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar