fredag 15 april 2011

Tandlös


Japp. Nu är den borta. Tanden alltså. Jag har nog svalt den tror mamma. Lite orolig blev jag att jag inte skulle kunna få en peng i glaset så jag hade funderingar på att noga kolla allt baj i fall den skulle komma den vägen men mamma lovade mig att det nog skulle ordna sig ändå! Och ja visst. I morse låg det en guldtia i glaset. Jag tog ett fint glas och satte vid sängen så det var nog därför det gick utan tand. Nu sitter vi och väntar på pizza. Jag fick en klubba när jag väntar av pizzagubbarna. Det var ju snällt.
Published with Blogger-droid v1.6.8

1 kommentar:

  1. Kul med tappad tand! C har en som är så lös att det borde gå att blåsa ut den men man får inte röra den längre. (Efter att pappan gjort otaliga misslyckade och smärtsamma försök att få ut tanden.)

    SvaraRadera