tisdag 8 mars 2011

Vi har åkit x2000

Jag har åkt tåg. Tåget sa swisch och det körde till mormor och morfar. Det var ganska skoj. Vi var och handlade i restaurangen fast jag fick inget. Bara Neo. Ibland får han ganska mycket mer än jag. Fast då och då sniker jag till mig en ostbåge eller två. Mormor fixar det åt mig. Hon ser när jag vill ha. Mamma tycker egentligen inte om att jag äter det så jag smygåt med mormor. Det var kul.

Vi var på det nya bushuset i Nyköping. Det var sådär kul. Inte lika bra som bushuset på björlandavägen men det dög. Vi åkte massor av kuliga saker. Mormor cyklade på en 3-hjuling. Det var roligt.

I fredags tog vi tåget till Sthlm där min kusin E bor tillsammas med morbror A och tant S. Hon var jättesöt så nu vill mamma och jag ha en egen bebis att gosa med. Det vill inte pappa. Han är tråkig. Anjahunden bor där också. Henne var jag lite rädd för men hon var snäll.

På lördagen hade vi lite kalas hemma hos mormor. Jag lekte med Totte med uppåthåret och söta Lisa. Jag gillar dom. Neo ska få en likadan skjorta som Totte har. Han tycker Totte är cool.










Neo är febrig så han har varit hemma från dagis fast nu mår han bättre. Han ska börja på fotbollsskola i Häcken. Morfar vill i ÖIS men detta blir bättre. Han har nya benskydd så att han inte ska få ont i benen. Det är bra.
Jag ska oxå börja fotbollsskola någon dag. Det är jag nog bra på tror jag.



Eva-Lena och Neo läser bok

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar