tisdag 9 november 2010

Jag har fått en tand


Neo fixar middagen


Jag är ute och går


Vi åker tåget

Japp det har jag. 2 dagar efter min 9 månadersdag så kände mamma att det var något vasst därnere i munnen. Visste väl att den skulle komma snart! Kommer säkert flera snart. Börjar bli lite jobbigt att tugga utan.

Vi har varit hemma hos mormor och morfar. Det var kul. Först åkte vi tåget dit. Neo säger att Halvan körde men jag såg inte honom. Phong jobbade inte i restaurangvagnen i alla fall. Pappa vinkade när vi åkte förbi hans jobb fast han såg oss inte även fast vi vinkade som bara den.

I nyköping träffade vi tant Ullis och lilla T också. Han var rädd för mig. Konstigt. Jag vill ju bara prata och klappa...

Mindre kul är väl att jag blivit förkyld igen. Hostar, snorar och har feber. Inte alls kul men det går väl över precis som alla andra ggr jag snorat ner morsan. Mat äter jag väl sådär mycket av. Det är tur att morsan fortfarande har käk i tuttarna för det smakar bäst när man är sjuk.

Idag snöar det vid vita huset. Det ser kul ut. Tur pappa satt på bättre däck på bilarna så att vi inte kör i diket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar